czwartek, 31 stycznia 2013

SHISEIDO i Marie Claire

 
Mój romans z Marie Claire zaczął się dawno, kiedy byłam jeszcze nastolatką ;-)
Wtedy jeszcze magazyn ten istniał na polskim rynku wydawniczym. 
Będąc w zeszłym roku w Polsce (po długiej nieobecności), zapragnęłam zajrzeć ponownie do polskiego wydania Marie Claire. Zwiedziłam wiele punktów sprzedaży prasy, aby wreszcie usłyszeć od kompetentnego sprzedawcy, iż czasopismo to nie jest już wydawane w mojej rodzimej krainie ;-) Jakież wielkie było moje zdziwienie, gdy szukając potwierdzenia tej informacji w sieci (ach, nie byłabym sobą, gdybym tego nie zrobiła), dowiedziałam się, że Marie Claire opuściła Polskę już na początku 2006 roku :-/ Dlaczego? Dlaczego???Szkoda.
 
Ale nie mam co lamentować, ponieważ Marie jest dostępna w wielu innych krajach ;-)
 
Właśnie dzisiaj dorwałam brytyjskie marcowe wydanie MC. Kiedy zobaczyłam je na półce, błyskawicznie na mojej okrągłej twarzy pojawił się szeroki uśmiech. Brytyjska Marie Claire w tym miesiącu postanowiła rozpieścić swoich czytelników zaczynając od ceny - tylko £ 2 zamiast £ 3.70, a kończąc na dodatkach do wydania.
Spójrzcie same :-D


Marie Claire ma dla swoich czytelników do wyboru 4 próbki produktów Shiseido z serii The Skincare o atrakcyjnej pojemności.
 
 
Night Moisture Recharge - Rewitalizująca emulsja na noc
 
 
Day Moisture Protection SPF 15 - Emulsja nawilżająca na dzień
 
 
Extra Gentle Cleansing Foam - Łagodna pianka oczyszczająca
 
 
Hydro-Nourishing Softener -  Nawilżająco-odżywczy tonik
 
 

Ja dzisiaj wybrałam magazyn z tonikiem o pojemności 30 ml, ale mam ochotę na pozostałe trzy próbki.
 
 
Mam ogromną nadzieję, że do jutra wszystkie nie znikną  ze sklepowych półek ;-)

Dodatkowo we wnętrzu Marie znalazłam próbki szamponu i odżywki L'OREAL Hair Expertise z serii Ever Pure do włosów farbowanych
 
 
 
oraz nowy "Nadzwyczajny Olejek" do włosów L'OREAL Elvive,
 
 
 który bardzo mnie zainteresował, gdyż podobno ma w sobie aż 6 ekstraktów kwiatowych. Hmmmm...
 
 
 
Czy nie uważacie, że £ 2.00 to atrakcyjna cena takiego czasopisma z takimi gratisami?
:-D
 
Czy miałyście do czynienia z oferowanymi przez Marie Claire produktami Shiseido?
Może któraś z was wypróbowała ten nadzwyczajny olejek z L'Oreal?
Podzielcie się ze mną swoją opinią.
 
Jutro ruszam na poszukiwanie pozostałych trzech próbek Shiseido. Cena kusi ;-)
 
Pozdrawiam
Emi ;-)

4 komentarze:

  1. w Polskich gazetach takich rzeczy sie nie uswiadczy:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety :-( Co najwyżej jakąś niby torebkę można złapać od czasu do czasu :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chaіns can be fashion turned into cutting-edgе
    accessοrіes. At the moment onе of the
    most unattraсtive celebritу fashiοn lines in all their shiny,
    tacky glory. Let's have a look back at: Cheryl Cole'ѕ ever-chаnging Style File.
    When matcheԁ up with banglеs and beads, one сan seе various exclusive boutiquеs of thіs brand
    are tailoгеd and hanԁ-fіnіshed.
    I wаs a single уoung aԁult іn my twenties during the
    80's. They last for generations. In fact, sweaters come in such a situation can really be troublesome.

    Look into my web-site: www.opendmx.net

    OdpowiedzUsuń
  4. Anyone who appreciates their time will never be out of fashion front.


    Feel free to surf to my weblog ... Ao so mi nam

    OdpowiedzUsuń